Makeup Factory 123 Gipsy Green

V ta lak sem se zaljubila takoj, ko sem ga videla na Ulmielinem blogu. Včeraj sem bila v Müllerju in našla zadnjo stekleničko tega laka, tako da sem ga morala vzeti, poleg tega pa so laki Makeup Factory znižani za 50 %, kar je bil le še dodaten plus.
Laku je ime Gipsy Green, kot piše na njihovi spletni strani, na steklenički pa je le številka 123. Nanos je bil kot pesmica, za prekrivnost potrebuje 2 sloja. Mislim, da bo to poleg I Sea You moj najljubši zelenko.
I fell in love with this polish at the moment, I saw it on Ulmiels blog. Yesterday I was in Müller in I saw the last bottle of this polish. Beside that it was 50 % off, so I have to buy it. This is such a gorgeous green cream colour.  The name of the polish is Gipsy Green (as they say on their page), but the bottle only has the number 123. It's very easy to apply and it need only two coats.


Fotografija je narejena v lightboxu. Končno mi je uspelo kupiti novo žarnico, na žalost pa mi še ni uspelo ugotoviti, kako narediti dobro fotografijo, brez da se videl odsev fotoaparata na fotografiji, svetloba pa bi bila dobra. Naredila sem ogromno fotografij in ta je bila najboljša, čeprav tudi ta ni bog ve kaj. Tiste, ki fotografirate v lightboxu, imate kak dober nasvet zame, kako odpraviti to težavo?

8 komentarjev

  1. Ta je res čudovit. :) Pri slikanju pa imava iste težave, ne znam se izogniti blesku žarnic na nohtih in bi res rada ugotovila kako se to stori ampak še nisem našla dobrega načina. :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vem, zakaj, ampak mislim, da se tej težavi ne da izogniti. Kolikor gledam pri drugih, se tudi pri njih vidi blesk žarnice. Mene bolj moti, da se vidi fotoaparat na sliki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale je res čudovit, ko sem bila jaz v Mullerju in videla, da imajo MUF lake znižane, sem si rekla, da morem nujno kupit enega, ampak so bili samo neki sivi, js pa sive res ne maram...
    Tale ti res zelo paše, in tole znižanje je res samo en velik plus za nakup =)

    OdgovoriIzbriši
  4. Če ne bi bilo tega, verjetno tudi jaz ne bi vzela nobenega, ker so bili tudi tu večinoma sivi, sive pa ravno ne nosim, ker imam raje bolj žive barve. Hotela sem vzeti še temno rdečega, ampak sem si rekla, da imam temno rdečih dovolj, tako da sem vzela le tega.

    OdgovoriIzbriši
  5. ajoj, pala ljubav na prvi pogled, krasan lak :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. @nail crazy: Vem, kako je, podobno je bilo z mano, ko sem ga prvič videla.

    @Fer: I agree. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous shade <3 <3 <3

    P.S.: You've got an award on my blog :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3