Layering: Constance Carroll Glitzy

Danes vam predstavljam dva laka za plastenje Constance Carroll: Diamante Dazzle in Aqua Sparkle. Vzela sem oba, ker sta se mi v drogeriji oba zdela zanimiva, pozneje, ko sem ju swatchala, pa sem ugotovila, da sta v bistvu enaka.
Today I am presenting you two polishes for layering from Constance Carroll: Diamante Dazzle and Aqua Sparkle. I took both, because they both looked very interesting, but when I swatched them, I found out, that they are exactly the same.


Oba sem nanesla preko Catrice I Sea You, da bi videla podobnosti oz. razlike. Na kazalcu in sredincu je Diamante Dazzle, na prstancu in mezincu pa Aqua Sparkle. Kot lahko vidite na fotografiji, razlike med njima ni. Oba vsebujeta turkizne in zelene bleščice, ki dajo čudovit efekt. V živo se zelo lepo bleščijo. Mislim pa, da ne potrebujem obeh, glede na to, da je rezultat enak. Verjetno bom enega od njiju dodala drugi nagradi v giveawayu.
I layered both over Catrice I Sea You to see difference or resemblance between them. On index and middle finger is Diamant Dazzle, on ring and little finger is Aqua Sparkle. As you can see, they are the same. They both have turquoise and green glitter. They gave very nice glittery efect, but I think, I don't need both. I will probably add one of them to the second prize in my giveaway.

6 komentarjev

  1. Super izgledata! :) To si jih kupila pri nas, v Sloveniji?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ina, da, kupila sem ju v drogeriji Tuš v Beltincih.

    OdgovoriIzbriši
  3. OOO, čudovita sta=). Mogoče bo treba naredit turo do Beltincev =)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala. :) Mogoče imajo te lake tudi drugod v Tuš drogerijah. Če imaš kje v bližini kako, kar poglej.

    OdgovoriIzbriši
  5. prije sam constance carroll kozmetiku viđala na svakom ćošku... otkako su nas preplavili kinezi nekako ju više ne vidim... šteta :-/
    zgodni su ovi lakići :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3