Lacura polishes

Danes vam predstavljam lake Lacura. Lacura lake prodajajo Hoferji, steklenička pa vsebuje 10 ml laka. Na izbiro nimajo ravno ogromno odtenkov, ampak nekaj zanimivih se pa le najde. Posamezen lak stane 1,99 €.
Today I will show you Lacura polishes. This polishes we can buy in Hofer. The bottles are medium size - they contain 10 ml. They cost 1,99 €.


Med Lacurinimi laki so me bolj pritegnili temnejši odtenki. Od leve proti desno si sledijo Cherry (nisem sigurna, da ima ta lak res tako ime, ker sem ovitek, v katerem sem ga kupila, vrgla stran, a zdi se mi, da je bilo ime povezano s češnjami. Če se motim in katera ve pravo ime, naj me kar popravi), Coffee in Berry. 
I selected darker colours, because they seemed more interesting. From left to right are Cherry (I'm not sure, if this is the right name, but I think, the name had something to do with cherrys), Coffee and Berry.


Že kar vnaprej se vam opravičujem, ker swatchi niso ravno najboljši, ampak včeraj ni bil ravno moj dan za swatchanje. Če drugo ne, so vsaj barve dokaj realne. 
I would like to apologize in advance, because my swatches aren't the best, but yesterday was really not my day for doing swatches. At least the colours are pretty real.

Lacura Cherry je temno rdeč kremast odtenek s pridihom rjave. Nanos mi ni povzročal težav, za popolno prekrivnost sem nanesla dva sloja. Fotka ni ravno najboljša, ampak na žalost mi ni uspelo narediti boljše. Barva je dokaj realna, v živo ima mogoče malce več rdeče v sebi.
Lacura Cherry is a dark red cream polish with a touch of brown. It applys very well. It's opaque in two coats. The photo isn't good, but it's the best, I took. The colour is pretty real, maybe it is a little bit more red in live.


Lacura Coffee je najbolj zanimiv in unikaten odtenek med vsemi tremi. Rjava podlaga s srebrnimi in rjavimi bleščicami. Zelo preprost nanos, prekriven v dveh slojih.
Lacura Coffee is the most interesting and unique polish in this group. It's brown with silver and brown glitter. It's easy to aplly and it's opaque in two coats.


Lacura Berry je vijoličen šimrast odtenek. Kot ostala dva se tudi ta lepo nanaša in je prekriven v dveh slojih. Sama barva ni nič posebnega, v svoji zbirki bi prav gotova našla še dva ali tri podobne odtenke.
Lacura Berry is a purple shimmer polish. As first two it's easy to aplly and opaque in two coats. This colour is the least unique in this group. I would say, I have two or three polishes in similar colour.

10 komentarjev

  1. Wow... Coffee is stunning <3 I didn't know that Lacura has such pretty shades!

    OdgovoriIzbriši
  2. I totally agree with you, I love Coffee. They have some pretty shade, but most of them are not original.

    OdgovoriIzbriši
  3. Coffee me je pa res presenetil! Všečna barva. Vsakič ko sem šla v Hoferja sem videla same grozljive barve, morda je odvisno tudi od sreče? Coffee bi pa prav rada preizkusila. Super swatchi, hvala da si jih pokazala, sem že čisto odpisala znamko! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. V bistvu je res kar precej odvisno od sreče. Jaz sem Coffee kupila v Hoferju na Viču, drugače pa pri nas v MS tega odtenka tudi niso imeli. Poleg tega pa res ni veliko zanimivih odtenkov (saj jih niti veliko ne prodajajo). Cherry se mi zdi, da ni več v prodaji, Berry pa kot sem rekla, nič posebnega, isti odtenek se najde tudi pri drugih znamkah.

    OdgovoriIzbriši
  5. i like the polishes on first and second photos.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Derya: Thank you. :)

    @nail crazy: Po moje se tega precej splača kupiti. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ..hmm...te znamke pa sploh ne poznam.....kje jo pa prodajajo....

    tale coffie je tudi meni vsec:)

    OdgovoriIzbriši
  8. uh, sploh nisem videla, da si ze napisala:) hehe..so me slike premamile:) ..hofer..hmm..moram skočit pogledat:):):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hofer zna tudi presenetiti, kaj naj rečem. ;)
    Mogoče bo tudi tebe kak odtenek premamil.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3