Joy 247

Lepoto tega lepotca je bilo tako težko pofotografirati. Ne vem, zakaj vijolični laki na fotografiji vedno izgledajo bolj modri, kot so v resnici. Joy lake se pri nas dobi za 0,75 € (v Müllerju). Paleta barv je zelo bogata, ampak laki znajo biti včasih malce težavni, saj lahko naletiš na kakega, ki je zelo gost ali pa, kot se je zgodilo meni, ima ukrivljen čopič. Ampak tale je daleč od tega. Nanaša se kot maslo na kruh, vsebuje čudovit šimer, ki mu daje dodatni sijaj, in prekriven je v dveh slojih.
The real beauty of this polish was so hard to capture. I don't know, why purple polishes look so blue on photos. Joy polishes are available by us for 0,75€ (Müller). They have so many gorgeous colours, but they can be sometimes very tricky. Some polishes can be very thick or they have strange brush (one I bought polish with curved brush), but frequently they are great like this one. It applys very well, it has beautiful pink shimmer and it's opaque in two coats.


5 komentarjev

  1. i ja bih ga nosila, baš je krasan :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je lakić. Gdje se može kupiti?
    Imaš nagradu na mom blogu! :)
    Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  3. @nail crazy: Hvala. :)

    @Persa: Pri nas se dobi te lake v vseh drogerijah. Hvala za nagrado!

    OdgovoriIzbriši
  4. svidja mi se boja, samo mi taj perlasti finis bas nije nesto

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene pa finiš ne moti, čeprav tudi ni ravno med mojimi najljubšimi. Barva odtehta vse.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3