Ingrid Cosmetics Ice Cube 354

Tole je moj prvi lak od Ingrid Cosmetics in moram povedati, da sem navdušena. Tale rdečko z zlatimi in rdečimi bleščicami je čisto po mojem okusu. Z nanosom nisem imela nobenih težav, na fotografijah sta 2 sloja. Pri nas se te lake dobi v Tuš drogerijah za nekaj manj kot 3 €.
This is my first polish from Ingrid Cosmetics. I have to say, I'm impressed. I didn't expect much from this polish, but I was pleasant surprised. The colour is red with red and gold glitter. The formula is very good. I didn't have any problems with application. On photos are two coats. You can buy this polishes in Slovenia in Tuš stores for less than 3 €.

5 komentarjev

  1. Čudovit je! Tudi jaz imam enega od Ingrid Cosmetic a na žalost še ni prišel na vrsto =).

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme dobar li je :-)
    prekrasno izgleda :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. @colorfulbottle: Hvala. Vem, kako je, ko imaš veliko lakov. Ne morejo priti vsi naenkrat na vrsto. :)

    @nail crazy: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasan, rekla bih dobra alternativa za one koji nisu uspjeli kupit once upon a time iz essence fairytale kolekcije

    OdgovoriIzbriši
  5. Če res tako misliš, potem odlično, kajti once upon a time laka meni ni uspelo dobiti.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3