Hercule Poirot

Hercule Poirot je eden mojih najljubših filmskih likov. Knjige Agathe Christie so mi zelo všeč, a še bolj uživam v gledanju filmov/TV serij, posnetih po knjigah. Mislim, da je David Suchet genialen igralec in da je izvrstno upodobil Hercula Poirota.
Hercule Poirot is one of my favorite movie characters. I enjoy reading Agatha Christie's books, but I prefer watching movies/TV series, filmed by the books. I think, David Suchet is geniuos actor and his imitation of Hercule Poirot is just perfect. 


7 komentarjev

  1. te knjige sem pa tudi jaz vedno rada brala:) ...škoda, da imam toliko študijske literature za predelat, da se mi zagabi vse ob misli, da bi še v prostem času prijela za kakšno prijetno literaturo:) hehe.,..

    OdgovoriIzbriši
  2. knjige so ena izmed stvari, ki se jim ne bi nikoli odpovedala, ne glede na količino literature za preštudirati. V bistvu me tako branje po izpitih in študijski literaturi prav sprosti in spravi v boljšo voljo.

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam!!!
    i knjige i filmske verzije, a davidu je ovo uloga života :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Se popolnoma strinjam s tabo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tudi ta serija zelo vsec. Moj dragi npr vedno zasbi ob njej, meni je pa fuul zanimiva.. :D

    Pa igralec super igra.

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj moj dragi tudi ni preveč navdušen nad njo. Drugi doma bolj tako tako, zato jo ponavadi
    gledam sama.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožujem to serijo in Poirotov lik, pogledala vse v šubu :)!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3