Haul H&M Accessories

Moja odvisnost niso samo laki, ampak tudi nakit. Na spodnji sliki lahko vidite, kaj sem zadnjič odnesla s sabo iz H&M-a. V bistvu tam raje nakupujem nakit kot obleke. Set štirih parov uhanov mi je bil tako všeč, da sem ga morala vzeti v obeh barvah. Poleg tega pa sem vzela tudi sponke za lase. A nista ta kačja pastirja  prav luštkana?
My addiction aren't only nail polishes, but also jewelry. On the photo you can see, what I bought this week in H&M. I prefer buying accessories there than clothes. I really liked the earring, so I bought them in both colors, they have. I also took some hair clips. Aren't the dragonflys just adorable?

6 komentarjev

  1. ukosnice i naušnice za konjićima su predivne!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Very beautiful accessories! How much do they cost???

    OdgovoriIzbriši
  3. lepe špangice:).... uhančki so pa malenkosr preveliki za moj okus...

    OdgovoriIzbriši
  4. @Maybe: Se strinjam. :)

    @Rosalina: They are each 2,95 €, so they are not expensive.

    @Pink_Diamond: Mene so najbolj pritegnili kačji pastirji. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. zgodne stvarčice... jaz bi rada kačje pastirje tud :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Kačji pastirji so super. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3