Essence The One And Only

Essence The One And Only je prekrasen lilast kremast lak. Zelo dobro je pigmentiran, saj je prekriven že po prvem nanosu. Če se ne motim, gre lak marca iz prodaje.
Essence The One And Only is a beautiful lilac cream polish. It's very good pigmented and it's opaque in one coat. I think, they will stop selling it in March, so if you like it, go grab it.

Outside, cloudy day, no flash.
Outside, cloudy day, no flash.
Lightbox, no flash.

5 komentarjev

  1. Tega sem jaz hotla danes dat gor, pa se mi je spackal:( Drugače je pa prekrasen odtenek.! In lepo ti paše!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram ponj, sem ga že 2x imela in obakrat je šel naprej. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Anna: Škoda, da to slišim. No, saj podobno se včasih zgodi tudi meni. Se bo pa drugil znašel na nohtih. :)

    @Ivana: Počasi boš res morala ponj, glede na to, da ne bo dolgo več v prodaji. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. šteta što ide van, bojica je baš krasna :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je, ampak po moje bodo v prihodnosti spet naredili kako podobno barvo. Novi laki, ki prihajajo, bodo po moje prav tako krasni. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3