Comparison Barry M Vivid Purple vs. Catrice Poison Me, Poison You

V komentarjih pod postom Barry M Vivid Purple smo razpravljale, da je lak zelo podoben Catrice Poison Me, Poison You. Danes sem končno naredila primerjavo in ugotovila, da sta laka precej podobna, nista pa 100 % dvojčka. 
In comments under this post  we were talking, that Barry M Vivid Purple looks similar to Catrice Posion Me, Poison You. Today I made comparison and discovered, that they do look similar, but they aren't 100 % dupe.


Oba laka sta nanešena v dveh slojih, čeprav je PMPY bolj prekriven in bi zadostoval že en sloj. Fotka je posneta na soncu. Kot lahko vidite, je PMPY malce temnejši in ima v sebi več modrega šimra kot VP. Pri VP prevladuje vijola šimer.
Both polishes are applied in two coats. PMPY is very pigmented and one coat would be enought. The photo is taken in the sun. As you can see, PMPY is a little bit darker and it has more blue shimmer. VP has more purple shimmer.  

Še pogled od blizu. Levo je PMPY, desno je VP.
Closer look. On the left is PMPY, on the right is VP.


One more photo in the sun:


Indoor, no flash. Here is also visible the difference between them.


Težko se mi je odločiti, kateri mi je bolj všeč. Glede na to, da sem nora na vijolične odtenke in da laka nista popolnoma enaka, se ne bi odpovedala nobenemu od njiju. Kateri pa je vam bolj všeč?
It's very hard for me to decide, which one I like more. Because I'm purple freak, when it comes to polishes, and because they are not 100 % dupes, I wouldn't give away any of them. Which one do you like more?

6 komentarjev

  1. I ja sam purple freak, ne može nešto biti ljubičasto a da se meni ne sviđa. PMPY imam i predivan je lak, jedan od dražih ljubičastih lakova koje imam.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Lalica: Saj z mano je isto, mimo vijolične ne moren nikoli. :)

    @Ana: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super, obožavam ljubičaste nokte :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3