Choose Lime

Z dragim sva danes hodila gledat film Black Swan. Kaj naj rečem? Film mi je bil zelo všeč, tako da tiste, ki ga še niste videle, si ga kar poglejte.
Today I went to see the Black Swan with my bf. I really liked the movie. If you haven't saw it yet, go watch it.

Danes imam za vas eno staro manikuro. Najprej sem nanesla 2 plasti Essence Lime Up. Formula tega laka je malce vodena, a mi lak kljub temu ni povzročal težav pri nanosu.
Today I will show you my old manicure. First I applied two coats of Essence Lime Up. The formula of this polish is a little bit watery, but I didn't had any problems with the application.


Shrekasta barva mi je zelo zanimiva, ker je precej izvirna, ampak dvomim, da jo bom velikokrat nosila sámo kot manikuro. Nekako se ne počutim v redu samo s to barvo, zato sem nanesla preko Essence Choose Me in rezultat me je zelo navdušil. Manikura mi je bila tako všeč, da sem jo nosila tri dni, kar se pri meni redko zgodi, saj po navadi menjam lak na dva dni. Manikura je v živo izgledala še lepše kot na fotkah.
I think, this color is very interesting, but anyway, it will not be my manicure many times, because I don't feel very good only with this color. So I layered it with Essence Choose Me. I was very impressed with the result. I love it. In person it looks even better than on photos.

6 komentarjev

  1. luštno:).... choose me imam tudi jaz doma..in res lepo pride, tudi če ga nalakiraš nad druge lakce:=)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je, Choose me je super za plastenje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! Zelo lepa kombinacija! Jo bom preizkusila, hvala za idejo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je lepa, mene je čisto navdušila. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I love both of these polishes but I've never combined them! Will try it for sure ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. I love Choose me layered over Lime up. You should definitely try this.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3