Butterfly polishes

Danes vam bom pokazala swatche Butterfly lakov, ki jih imam. Laki so mini, vsebujejo 6 ml, imen nimajo, ampak le številke. Kupila sem jih že dolgo časa nazaj v Müllerju za 0,75 €, prodajajo pa jih tudi v Tuš drogerijah, cena pa je, mislim da, enkrat višja.
Today I will show you swatches of Butterfly polishes, that I own. The bottles are small (6ml), the polishes don't have names, only numbers.


Prvi je oranžen Butterfly, katerega številke na žalost ne vem, ker je na steklenički ni. Nanos mi pri tem odtenku ni povzročal težav, nanesla sem ga v dveh slojih. Za finiš pa nisem ravno sigurna ali je frost ali pa pearl. Ta odtenek mi je zelo všeč in se mi zdi naravnost perfekten za poletje.
The first one is orange Butterly. I can not tell you his number, because there isn't any on the bottle. The application was very good. The polish needs two coats for full coverage. I'm not sure, if this is frost or pearl finish. I really like this shade, I think, it's perfect for the summer. 


Butterfly 248 je svetlo zelen odtenek z istim finišem kot oranžen. Tudi s tem nisem imela pri nanosu nobenih težav. Na fotografiji sta dva sloja.
Butterfly 248 is a bright green shade with the same finish as the orange one. I didn't have any problems with the application. It needs two coats for full coverage. 


Butterfly 314 mi je pri nanosu povzročal največ težav. Nikakor nisem mogla nanesti lepega enakomernega sloja, tako da sem na koncu za enakomeren videz morala nanesti tri sloje. Sama barva mi je dokaj všeč, taka lepa poletna modra, čeprav se verjetno zaradi težavnega nanosa ne bo velikokrat znašel na mojih nohtih.
Butterfly 314 is a bright blue shade, but I had a lot of problems with application. It was so hard to apply it nice and even, so in the end I had to apply three coats to reach even look. I probably won't wear it a lot.


Butterfly 398 je edini pink lak, ki mi je dejansko všeč na mojih nohtih. Nanos je bil netežaven, lak je prekriven v dveh slojih.
Butterfly 398 is the only pink color, that I like on my nails.  It is very easy to apply and it's opaque in three coats.


Butterfly 67 je moj najljubši iz te skupine. Sama barva je dokaj klasična rdeča, ampak meni je všeč, kako izgleda na mojih nohtih. Finiš je jelly in lak ima lep sijaj tudi brez nadlaka. Netežaven nanos in dva sloja za popolno prekrivnost.
Butterfly 67 is my favorite from this group. The colour is very classical, but I like, how it looks on my nails. The finish is jelly and the polish is super shiny without TC. It's easy to apply and it's opaque in two coats.


Imate kak Butterfly lak? Kako so vam všeč?
Do you have any Butterfly nail polish? How do you like them?

5 komentarjev

  1. Sem jih gledala v TUŠ-u, samo naslednjič grem raje v Müllerja pogledat, dobim 2 za to ceno. :/ Nisem ravno ljubitelj perlastih in frost finišev, zato mi je rdečko še najbolj všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj to je tudi eden izmed razlogov, zakaj je meni rdečko najbolj všeč. Ker ni frost ali perlast.
    No, upam, da jih boš našla kje v Müllerju. Jaz sem jih kupila lani poleti v MS, imeli pa so jih, se mi zdi, samo en mesec poleg Vollare lakov, potem pa jih nisem več našla.
    No, lahko bi jih spet začeli prodajati v Müllerjih, ker se mi zdi cena v Tušu previsoka, glede na to, da so zame v rangu Vollare lakov, ki tudi stanejo manj kot evro.

    OdgovoriIzbriši
  3. plavi i crveni su mi savršene boje :-)
    jesu ovo vollare lakići?

    OdgovoriIzbriši
  4. evo vidim komentar... pametnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Modra je krasna, ampak lak pa ni nič fajn za nanašati. Niso Vollare laki, so pa po moje v rangu teh lakov.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3