Blue Corset

Še več nail arta. Tokrat je to "korzetna" manikura, za katero me je inspirirala Nihrida. Na svojem blogu je že dolgo nazaj objavila tole manikuro in ko sem jo prvič videla, mi je bila tako všeč, da sem jo morala preizkusiti. Tukaj je objavila manikuro in tule si lahko pogledate njen tutorial.
Some more nail art from me. This manicure was inspired by Nihrida. She posted this manicure long time ago on her blog and when I first saw it, I knew, I have to try it. Here is her post about this manicure and here is her tutorial, if you want to try.


Laki, ki sem jih uporabila: Barry M LE Blue, H&M Summer Nails Blue, Vollare 133.
For this manicure I used: Barry M LE Blue, H&M Summer Nails Blue, Vollare 133.  


In tole je moj prvi poskus  "korzetne" manikure. Če se dobro spomnim, sem za tole uporabila Barry M Vivid Purple, Catrice Lucky in Lilac in Vollare 45.
This is my first attempt of corset manicure. If I'm not mistaken, I used Barry M Vivid Purple, Catrice Lucky in Lilac and Vollare 45.


Torej, vam je všeč? Boste preizkusile to manikuro?
So, do you like it? Will you try corset manicure?

27 komentarjev

  1. Obe sta naravnost čudovite =). Morem tudi jaz zaj kaki nail art izvest =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno :)

    Moje dvije najdraže boje, plava i ljubičasta pa se ne mogu odlučit šta mi je ljepše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful :) I will try it out as an accent on my ring finger...

    OdgovoriIzbriši
  4. Very beautiful!
    You have amazing talent! I love this nails. I certainly will try this nail look.

    OdgovoriIzbriši
  5. @colorfulbottle: Hvala. :) Tvoji nail arti so zelo zanimivi, komaj čakam, da vidim naslednjega.

    @Lalica: Hvala. Meni je modra malenkost bolj všeč, ne vem, mogoče zato, ker mi je bolj uspela. Preizkusi, pa boš videla, katera barva ti bo bolj ustrezala. :)

    @Maki: Thanks. I hope, we will se some photos. :)

    @Rosalina: Thanky you for your lovely words. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. fantastično si ovo napravila! bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. I love the corset nails. It almost looks like shoelaces too! Very cool.

    OdgovoriIzbriši
  8. @Pink Diamond: Hvala. :)

    @Rachel: Thank you. I hope, you will try it and show it to us. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta čudoviti! <3

    Js bi z veseljem poskusila, ampak sploh nimam mirne roke za nail art... sem bolj "konad person". :))

    OdgovoriIzbriši
  10. super! obožavam korzet-manikuru

    OdgovoriIzbriši
  11. @Enči: Hvala. Tudi meni je zelo všeč.

    @Biba: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. @Tassa: Hvala. Saj tudi moja roka ni najbolj mirna, ampak mi je v veselje to početi.
    Jaz pa se trudim s konadom, pa mi ne rata, sploh z vzorci preko celega nohta. Vzorec mi noče ostati na nohtu in ne vem, kaj delam narobe. Ampak bom še preizkušala.

    OdgovoriIzbriši
  13. I absolutely LOVE this design!

    OdgovoriIzbriši
  14. *O* gorgeous! I love the colors combo <3

    OdgovoriIzbriši
  15. I just tag you for two awards! Check out my blog.
    Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  16. @Serena: Thank you. :)

    @Angeles: Thanks for the award. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Tole ti je super uspelo!!!
    kar ne morem se nagledati. mogoče tudi jaz kaj podobnega preizkusim v prihodnosti;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala. Kar poskusi, na nohtih izpade zelo lepo. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. plavi korzet je super, svidja mi se kombinacija boja, a ni ljubicasti nije los

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala. :) Meni je tudi moder bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  21. Stvarno si odlično uradila ove nokte! :* <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3