She 436

Danes le post na hitro, da vam pokažem tega lepotca. Zelo preprost za nanašanje, hitro se suši, 2 sloja. Naj fotografije govorijo zase.
Today just a quick post to show you this beauty. It's easy to apply and it drys quick. It's opaque in two coats.



7 komentarjev

  1. Tale lak je res lep. Se mi zdi zelo podoben Fairy Berry Iz Fairytale LE =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz imam tega na nogah. hihi Krasen je. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. @colorfulbottle: Meni sta se, ko sem kupovala Esencovega, tudi zdelo podobna, a doma sem ugotovila, da si nista. Ta ima veliko bolj izrazito, živo vijolično barvo, Essence pa ima bolj temno vijolično barvo.

    @Ivana: Res je prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasan lak ;)
    kako ti se drži?
    meni se s-he lakovi nikako ne drže, ne znam da li je do laka ili do noktiju

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, Ines. Najdlje sem imela lak na rokah dva dni in mi je lepo zdržal brez nadlaka, za kaj več pa ti ne morem poročati. Je pa res, da se mi večina S-he lakov okruši že po enem dnevu, odvisno od laka.

    OdgovoriIzbriši
  6. super je... u trgovini me s-he uopće ne impresionira ali svako malo naletim na neki dobar swatch :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala. Da, meni se to tudi pogosto dogaja. Gledam S-he lake v drogeriji in me redko kateri pritegne, potem pa vidim swatche in se vprašam, zakaj že nisem tega kupila? Hja, in potem grem in si ga kupim. :$

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3