Rimmel Blue My Mind

Tega lepotca sem decembra kupila na izletu na Dunaju in moram reči, da sem navdušena nad njim. Čeprav nosi ime Blue My Mind, ga ne upravičuje najbolj, saj ima v sebi tudi vijolično barvo. Rekla bi, da je indigo barve. Lak ima prav posebno ščetko, ki je na koncu zaobljena in ne ravna, kot sem bila navajena pri lakih do sedaj. Ščetka mi odgovarja in lak se da z njo prav lepo nanesti. Čeprav na steklenički piše, da naj bi se posušil v eni minuti, vseeno traja dlje, a še vedno se posuši dokaj hitro. Za popolno prekrivnost sem potrebovala 2 sloja. 
I bought this beauty in Vienna and I have to say, I love it. It is named Blue My Mind, but I think, that this is not a very good name, because I see purple in it. I would say, that this is indigo colour. It has a special brush, which is round in the end. I haven't see that kind of brush yet, but I like it. It's very easy to work with it. On photos are two coats.

 

8 komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3