My top 5 of 2010

Ulmiel me je pred dnevi tagala z izborom petih najljubših lakov iz leta 2010. S tem mi je zadala zelo težko nalogo,  saj imam več kot 5 najljubših lakov, sploh pa spadajo med moje zelo priljubljene tudi nekateri, ki jih na blogu sploh še nisem objavila (čeprav sem za nekatere mislila, da sem jih že).
Odločila sem se, da bom malo goljulfala in objavila 5 lakov v poljubnem vrstnem redu. Med 5 najljubših sem štela tudi nekatere, ki niso izšli v nobeni lanski kolekciji, ampak že prej, sem jih pa kupila lani.
Few days ago Ulmiel tagged me with my top 5 polishes of 2010. That was very hard task for me, but in the end I did it. I chose 5 polishes and I published them in no particular order. They are not all from 2010, but I bought them last year. 
There are some more favorite polishes I have, but I  didn't swatched them yet.


Manhattan Diamond Edition 610W - čeprav se lak okruši že po enem dnevu nošenja, mi je odtenek tako čudovit, da me to niti najmanj ne moti.
Manhattan Diamond Edition 610W - gorgeous purple polish with silver shimmer. I love it.


Catrice Lucky in Lilac - prečudovit vijoličen odtenek, ki je zame nekaj posebnega. Tolikokrat sem ga že imela na nohtih, da sploh ne bi znala več prešteti. Verjetno najbolj nošen lak v moji zbirki.
Catrice Lucky in Lilac - this is gorgeos purple polish. I wore it so many times. This is probably the polish I wear it the most.


Essence All Access - prečudovit zelen "šimerko", za katerega sem bila izjemno vesela, da sem ga dobila. Kupila sem ga namreč šele, ko je bil že iz redne prodaje.
Essence All Access - this is gorgeous green polish with shimmer. I was very happy to get it.


Catrice It blue my mind - moj najljubši temno moder šimrast odtenek.
Catrice It blue my mind - my favorite dark blue shimmery polish.


Catrice I sea you - še en zelen odtenek, ki me je zelo očaral.
Catrice I sea you - another beautiful green polish.


In še nekaj lakov, ki si zaslužijo pozornost (vem, tudi to je goljufanje, ampak ne morem si pomagati. Težko je bilo izbrati top 5):
Some more polishes, that deserve atention (I now, this is also  cheating, but I can't help myself. It's very hard to select top 5):
Essence Choose me!
Essence Return to Paradise Back to Paradise
Essence Return to Paradise My Little Orchid
Manhattan Diamond Edition 45N
She 435
H&M Summer Nails Purple

Pa še kak bi se našel. Med mojimi top 5 laki so večinoma Catrice, ampak kot pravim, marsikaterega, ki spada med moje priljubljene, na blogu še nisem objavila.
As you can se, there are most Catrice polishes in my top 5. But as I said, I still didn't swached all polishes I like.

Kateri pa so vam med top 5? Vem, da je za vsako lakoholičarko izjemno težka naloga odgovoriti na to vprašanje, ampak vsaj poskušajte. ;)
So which are yours top 5 of 2010? I know that this is a very hard question for a polish addict, but at lease try to find the answer. ;)

P. S.: Sorry for my bad english, but that was translated very quick.

9 komentarjev

  1. jako dobar top pet, pogotovo ovaj manhattan i I sea you :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super izbira, sama se nikoli nebi mogla odločiti za samo 5 lakov =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz še nisem izbrala svojih najljubših za ta tag... Je pretežko :D

    OdgovoriIzbriši
  4. @colorfulbottle: Verjamem. Tudi meni je bilo precej težko, zato sem spodaj naštela še nekaj dodatnih lakov. :D

    @Biba: Vem, da je pretežko. Saj tudi pri meni je trajalo kar nekaj dni, preden sem se odločila, katere bom dala med top 5.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep izbor! Jaz sem čisto pozabila na I Sea You pa je res perfekten, ojej!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala. Se strinjam, I sea you je čudovit. Nič čudnega, da si pozabila, če pa si morala izbrati le pet lakov. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. it blue my mind je i na mojoj listi...vidim da imamo sličan ukus :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, to sem že opazila. It blue my mind je čudovit - temno moder in šimrast. Zame je to zmagovalna kombinacija. ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3