H&M Moody Model

H&M Moody Model je temno zelen kremast odtenek. Maže se lepo. Ni pregost, zato se ga da lepo nanesti v tankih slojih. Na fotografijah sta dva sloja.
H&M Moody Model is a dark green cream polish. It applys very good. It's not very thick, so you can apply it with thin coats. On photos are two coats.



8 komentarjev

  1. jel to samo do slika ili dosta vuce na plavo? podsjeca me na catrice spruced up iz one LE kolekcije

    OdgovoriIzbriši
  2. @Lendoxia: Na sliki je malce temnejši kot v resnici. No, jaz na žalost ne vidim v njem nobene modre, ampak mogoče sem to samo jaz. Sem malce pobrskala po blogih in ga punce opisujejo kot "teal", kar pa je zeleno-modra barva. S Catrice pa ga na žalost ne morem primerjati, ker ga nimam.

    @Biba: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je! Dovolj teal zame. Nekaj imam s teal barvo zadnje čase. In z dusty barvami. In z glass-flecked finishem. in z miljon drugimi zadevami. ;) Ampak ja, zelo lep tealček!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit lak =). Jooj kaj bi dala da bi bili spet H&M laki v Sloveniji =)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Ulmiel: No, če ga boš imela šanso kje kupiti, si ga kar privošči. Meni so zadnje čase tudi taki odtenki všeč, čeprav še vedno najraje ostajam pri modri in vijolični.

    @colorfulbottle: Hvala. Jaz bi tudi rada H&M lake v Sloveniji, sploh, ker imajo tako lepe odtenke. No, upam, da se nas usmilijo in jih bodo enkrat prodajali tudi pri nas.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3