Essence Return to Paradise Jungle Drum

Danes sem preutrujena, da bi nekaj na dolgo in široko pisala, sicer pa ste verjetno swatche tega laka že velikokrat videle. Temno modri odtenek z rahlim šimrom, 2 sloja.
Today I'm so tired and probably you all already saw the swatches of this polish, so I won't be long. Dark brown with a little bit of shimmer, 2 coats.







4 komentarji

  1. istina, vidjela i prskocila, samo nisam znala da ima taj sitni shimmer, to ga cini nesto zanimljivijim nego da je samo kremasti

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tale prav zaradi tega rahlega šimra tako zelo všeč. In ker je temen. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lep, iz te kolekcije imam kar 3 lake, vijoličnega, oranžnega in zelenega, me je pa tudi te zelo mamil =)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz imam 4. Tistega drugega oranžnega nisem vzela, ko sem jih kupovala. Ne spomnim se več, zakaj ne, ker mi je bil na swatchih zelo lep.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3