Essence Lipstick 45 This Is Me

Kot ste do sedaj morda že opazile, nimam preveč rada pink barve in je zato tudi ne nosim, vendar pa obstaja ena stvar, kjer pink barvi ne bom rekla ne, in to so izdelki za ustnice. Danes vam predstavljam Essencovo šminko v odtenku 45 This is me.


Če pogledam celotno linijo teh šmink, mi ni všeč, ker je preveč rjavih in šimrastih odtenkov, premalo pa rdečih in pink. This Is Me je bila edina, ki me je pritegnila. Šminke v drogeriji nisem testirala, ker testerja in bilo (očitno je skrivnostno nekam izginil), tako da sem jo kupila bolj na pamet.
Šminka je bolj slabo pigmentirana in posledično tudi slabše prekrivna. Ustnice lepo vlaži, vendar pa ni dolgo obstojna. Uro in pol po nanosu je kar precej zbledela, brez da bi v tem času kaj jedla ali pila. Kar mi je všeč pri tej šminki, je to, da ima prijeten vonj. Plus bi dala tudi embalaži, ki je iste barve kot šminka. Na splošno pa so mi Essencovi lipglosi in balzami dosti bolj všeč.

Ni komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3