Essence Just Rock It!

Veste, kaj se mi je zgodilo danes? Šla sem na eno predavanje in bila edina, ki je prišla, predavanje pa ni odpadlo, tako da sem na koncu uro pa pol sedela v predavalnici na najbolj dolgočasnem predavanju, ki ga imamo letos. Hja, se zgodi. 

Danes imam za vas prelep temno moder odtenek Essence Just Rock It! Lak je zelo dobro pigmentiran in prekriven že v enem sloju, ampak jaz sem imela malce težav z njim, zato sem nanesla dva.
Today I will show you a beautiful blue polish Essence Just Rock It! It's very good pigmented and it needs only one coat, but on the photo are two coats.

4 komentarji

  1. To je pa nadvse neprijetna zadeva, ampak si se vsaj priljubila profesorju =).

    Zelo lepa manikura, komaj čakam da pride na vrsto =)

    OdgovoriIzbriši
  2. V bistvu je profesorica. In redko nas sedi na tem predavanju več kot pet, tako da dvomim, da sem se ji kaj bolj priljubila. Upam pa, da ja in da se bo na končni oceni poznalo. :D hehe
    Ja, lakec je res lep.

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahaha,dobro predavanje,znači :-D
    možda čak i imam ovaj lakić,više ni sama ne znam,u svako slučaju - sviđa mi se :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. No, ja, saj sem preživela. ;)
    Če laka še nimaš, pa si ga sigurno nabavi. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3