Essence Eyebrow Stylish Set

Tale Essencov izdelek sem kupila bolj iz radovednosti, saj si drugače ne barvam obrvi. Izdelek je v embalaži, ki se mi ne zdi preveč priročna. Vsebuje temno in svetlo rjavo senčilo. Ko sem swatchala senčili, me je prav presenetilo, kako dobro sta pigmentirani.


V kompletu so tudi tri plastične šablone za oblikovanje obrvi in aplikator. Mojim obrvim ne ustreza niti ena šablona, zato jih ne bom uporabljala, aplikator pa mi tudi ni všeč, saj se z njim ne da lepo in enakomerno nanesti senčil na obrvi.


Moji lasje so temno rjave barve, zato bi moralo bolj odgovarjati temnejše senčilo, vendar pa mi ni všeč končni izgled. Obrvi so za moje pojme še preveč poudarjene in prav vidi se, da so pobarvane. Preizkusila sem tudi svetlejše senčilo in čeprav je za moje obrvi malce presvetlo, mi je končni izgled bolj všeč, saj obrvi  poudari dovolj, da so opazne in ne izgledajo nenaravno kot pri temnejšem senčilu. 
Tega seta zagotovo ne bom uporabljala vsak dan, ker bi mi bilo čudno priti na faks s pobarvanimi obrvmi. Mogoče ga bom uporabila ob posebnih priložnostih, čeprav me bolj mika, da bi ga uporabljala za očesni MU.

6 komentarjev

  1. Meni že po izgledu delujeta obe senčili neprimerne barve za moje obrvi. Bolj zamolkle, sivkaste barve bi bile veliko boljše. Senčki izgledata perfektni za kak smokey look. =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Essence bi lahko imel res malce večjo izbiro tudi pri setu za obrvi, saj vsem ne ustrezata ti dve barvi. Je pa res, da sta senčili zelo dobro pigmentirani in bi verjetno smooky look zelo dobro izpadel. Saj pravim, verjetno ju bom kar za make up uporabljala.

    OdgovoriIzbriši
  3. vidiš da znaš što ćeš s njim... maži okice :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, nail crazy, res bom tako naredila. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kje si pa kupila in koliko si dala? (všeč so mi šablone za obrvi!)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kupila sem ga v Iliriji, drugače pa se ga dobi v vseh drogerijah, ki imajo Essence stojalo. Stane 2,89€, tako da ni drag.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3