Barry M Vivid Purple

Med študijem grške zgodovine si je treba vzeti kar več dolgih odmorov. Ste vedele, da grška zgodovina sploh ni tako zabavna, kot jo znajo prikazati filmi? Učenje raznih bitk in raznih politikov sploh ni zanimivo.
Danes vam predstavljam Barry M Vivid Purple, ki je bil moja manikura pred nekaj dnevi. Kaj naj rečem? Perfekcija. Prelep temno vijoličen šimrast odtenek, ki se nanaša zelo lepo in je prekriven v dveh slojih.
Today I have for you Barry M Vivid Purple, which was my manicure a couple of days ago. What can I say? It's perfect. This is such a beautiful dark purple shimmery colour. VP is opaque in two coats. 



13 komentarjev

  1. krasan lakic! i ja bih takav <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. :) Precej mu je podoben Catrice Poison Me, Poison You! Bom naredila primerjavo, ko bo malce več časa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Popravek ;) Čudovit je <3 Tudi jaz sem se takoj spomnila na Poison me, poison you

    OdgovoriIzbriši
  4. Ina, res je čudovit. ;) Nujno ju moram primerjat, da vidim, če sta popolnoma ista ali se kaj razlikujeta.

    OdgovoriIzbriši
  5. super lakić! u sloveniji lako nabavite barry m lakove?

    OdgovoriIzbriši
  6. V sloveniji se dobijo Barry M laki na spletni strani http://www.licila.si/.

    OdgovoriIzbriši
  7. prelep je! blago vama sto imate barry m

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala. Da, jaz sem zelo vesela, da se jih da dobiti pri nas, ker so mi odlični.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je pravi lepotec, in slikice so tud fuul lepe =). Upam da je bilo učenje uspešno =)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala. Učenje pa še vedno traja, ker je izpit jutri, in je vedno bolj mučno.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3