Zlato-rdeča manikura/Golden and red manicure

Danes vam predstavljam svoj preprost, a bolj slabo uspel poskus božične manikure v zlato-rdeči kombinaciji. Za podlago sem uporabila Essence So Glamourous, za črte pa Vollare 110 in 112. Ko sem prvič preizkušala tole manikuro na Manhattanovem laku 45N, se mi je zdelo, da je dosti bolje izpadlo, a takrat manikure na žalost nisem poslikala, tako da vam tistega rezultata ne morem pokazati.

Today I will show you a simple, but not very successful christmas manicure in golden and red combination. For this manicure I used Essence So Glamourous and two Vollare polishes 110 and 112.




Ne pozabite, do jutri do polnoči še lahko sodelujete v mojem giveawayu.
Don't forget, tomorrow at midnight will end my giveaway.

5 komentarjev

  1. Zakaj pa neuspeli poskus? Meni je tole prav všeč... zelo božično :)

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepa manikura ali meni nema bas bozicni stih

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa prav všeč :) božično!jaz si bom tudi kaj takega omislila :P

    OdgovoriIzbriši
  4. ma baš dobro izgleda,sviđa mi se :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Maja: Neuspel poskus zato, ker se mi zdi, da je zlata barva premalo izrazita. Prvič se mi je zdelo, da je bolj izstopala in tisto mi je bilo bolj všeč. Me pa veseli, če je tebi všeč.

    @Lendoxia: Hvala. Božična manikura je zaradi rdeče in zlate barve, ki se mi zdita najbolj božični, ter bleščic. Vem, črte res niso najbolj božične, a na žalost nisem dovolj umetniško nadarjena, da bi mi uspelo narisati kak božični lik (božičnih ploščic za konad pa nimam :(). Bom pa preizkusila še kaj drugega za božično manikuro in če mi uspe kaj dobrega, bom objavila.

    @sparkle: Hvala. Upam, da bo tvoja manikura zelo uspešna. ;)

    @nail crazy: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3