Vienna haul

Danes vam ponujam le hiter pogled na to, kaj lahko v prihodnosti pričakujete na mojem blogu. Z dragim sva bila v soboto na predbožičnem izletu na Dunaju in pol urice sem izkoristila tudi za nakupovanje. Vseh lakov na mojem blogu ne boste videli, ker niso bili vsi kupljeni zame, boste pa videli večino.

Today just a quick post about nail polishes I bought on Saturday in Vienna. I didn't buy all of them for me, but for most of them you will see swatches on my blog.

4 komentarji

  1. krasni su...ipak mi je prvi najzanimljiviji :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. prva tri su divna...obozavam lakove...blogic je fantastican
    www.svatkitza.blogspot.com.
    clic folow if you find something you like...♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Good Haul! Can't wait to see swatches!

    OdgovoriIzbriši
  4. @nail crazy: Res, prvi je zelo zanimiv. Komaj čakam, da ga bom preizkusila. H&M laki so mi precej všeč. Zdaj mi je že kar malo žal, da nisem vzela že zelenega šimrastega.

    @Misss_Kissy: Hvala. Da, prvi trije so res prekrasni. In ti trije so samo moji. :)

    @Rachel Marie: Thank you. Some swatches will probably come in the next few days.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3