Primerjava - Miss sporty 60 : Essence Show Your Feet Caribbean Sea

Miss sporty 60 in Essence Show Your Feet Caribbean Sea sta turkizna odtenka, ki sta se mi  v steklenički zdela zelo podobna, zato sem naredila primerjavo in ugotovila, da se kar precej razlikujeta.


Na kazalec in prstanec sem nanesla Caribbean Sea, na sredinec in mezinec pa  Miss sporty 60. Oba laka sta turkizna šimrasta odtenka, razlika med njima pa je v tem, da ima Miss sporty 60 v sebi dosti več zelenega šimra, zaradi česar vleče bolj na zeleno kot Caribbean Sea.
Oba laka imata preprost nanos. Za oba sem uporabila dva sloja, s tem sta bila sloja pri Miss sporty malce debelejša. Caribbean Sea je bolje pigmentiran in bi pri njem za popolno prekrivnost zadostoval že en debelejši sloj.


Za zaključek, oba laka sta mi zelo všeč in ker sta tako različna, sta zame oba must have.

Ni komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3