Primerjava - Essence TE Fairytail Fairy Berry : L. A. Colors Metallic purple

Odtenek iz včerajšnje objave Essence Fairy Berry sem primerjala z odtenkom L. A. Colors Metallic purple, ker sta se mi zdela v stekleničkah zelo podobna.


Na kazalec in prstanec sem nanesla Metallic purple, na sredinec in mezinec pa Fairy Berry.
Čeprav delujeta odtenka v stekleničkah zelo podobna, je razlika na nohtih dosti bolj očitna. Metallic purple vsebuje več srebrnega šimra, ki pride na nohtih zelo do izraza in je zato lak svetlejši od Fairy Berry. Je tudi bolj pigmentiran in prekriven kot Essencov lak. Oba sem nanesla v dveh slojih in nanos je bil pri obeh preprost. Se pa zaradi srebrnega šimra (oz. srebrnih delcev) oba težko odstranjujeta, zato pride zelo prav tehnika odstranjevanja laka s folijo.




Če bi se odločala, kateri mi je ljubši, bi se odločila, da Fairy Berry, ker je temnejši in pride pri njem vijolična barva bolj do izraza.

3 komentarji

  1. Wow, I can't read your blog but I do like your swatches <3

    OdgovoriIzbriši
  2. i meni se essence-ov više sviđa :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Robin: Thank you! :)

    @nail crazy: Očitno imave zelo podoben okus. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3