Miklavževo obdarovanje/Saint Nicholas Giveaway

Ker je bila v naši družini vedno tradicija, da je bil Sveti Miklavž tisti dobri mož, ki nam je prinesel darila, sem se odločila, da bom danes odprla giveaway in se na ta način zahvalila vsem, ki me spremljate.

Today is Saint Nicholas day, so I decided to open a giveaway. This is my way to thank to all of you, who are following my blog.


Giveaway sem poimenovala "Miklavževo obdarovanje", vsebuje pa dva Essence Multi Dimension laka, in sicer Must-have in Most wanted ter ročno izdelano ogrlico iz perlic.

Giveaway is called "Saint Nicholas Giveaway". You can win two Essence Multi Dimension polishes Must-have and Most wanted and one handmade necklace.


Sodelujete lahko vsi, ki spremljate moj blog vidno preko Google Friend Connect, tudi če prihajate iz drugih držav. Dobrodošli so tudi novi spremljevalci. Pravila so preprosta: vse, kar morate storiti, je, da v komentar zapišete ime, s katerim me spremljate, in email, na katerega vas lahko kontaktiram v primeru, da boste izbrani. Zmagovalka bo izbrana naključno preko strani www.random.org. Če zmagovalka ne bo odgovorila na moj email v 48 urah, bom izbrala drugo.

If you want to win this giveaway, you have to be visible follower of my blog throught Google Friend Connect. New followers are welcome.  You have to write your GFC name and email in a comment bellow. Giveaway is open international. The winner will be choose randomly. If the winner doesn't reply in 48 hours, i will pick another one.

Obdarovanje se bo zaključilo/Giveaway will end on: 

20. 12. 2010 at 24:00 (CET).
 
Veliko sreče!
Good luck!

10 komentarjev

  1. lep giveaway! :)

    Tina, siddbabe@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super giveaway, sploh verižica je <3

    Sledim ti preko GFC, moj mail pa je fleurs pika nails at gmail pika com.

    OdgovoriIzbriši
  3. jeeeeeej,evo i mene :-)
    lakići su ok,a ogrlica je prekrasna :-)
    hvala na darivanju!

    nailcrazy69@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sem za! :D

    Spremljam kot Biba.

    barbara(dot)skledar (at) gmail(dot)com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izbor lakov in lepa verižica :)
    Spremljam kot INA, moj mail je hysteriaofdecay at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  6. GFC: Mína
    miina-blog@centrum.cz

    Thanks!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa nagrada! :)

    Šele danes sem odkrila tvoj blog in mi je zelo všeč; vidim, da imava isto strast - LAKCE! :))

    Moj mejl: tassas.blog@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Mallory K.

    fashuneesta[at]aol[dot]com

    GFC= malkatz

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi I'm following through GFC
    Rachel Marie

    RachelMariesNails @ yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  10. GFC: Melody Johnson

    email: melodyj(at)gmail(dot)com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3