Manhattan Diamond Edition 610W

Včeraj sem lovila sonce, da sem lahko poslikala tega lepotca. Manhattan Quick Dry 610W je del njihove nove omejene kolekcije Diamond Edition. Meni sta bila všeč oba odtenka iz te kolekcije, zato sem kupila oba. Danes vam predstavljam prvega.

Manhattan 610W je čudovit temno vijoličen odtenek s srebrnim šimrom. Maže se zelo lepo, za popolno prekrivnost sem potrebovala dva sloja. Lak tudi opravičuje svoje ime, saj se res hitro suši.





13 komentarjev

  1. baš sam ga pogledala i na Nails for fun blogu,
    meni se sviđa :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da ti je všeč. Meni je tudi izjemno lep. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan je.... želim ga za Božić!

    Doriana Gray

    OdgovoriIzbriši
  4. divan steta sto ne traje dugo na noktima

    OdgovoriIzbriši
  5. @Lendoxia: Se strinjam, lak ne sodi ravno med najbolj obstojne. Meni se je kljub nadlaku začel že drugi dan krušiti, ampak mene to ne moti, ker ponavadi nobenega laka ne nosim več kot dva dni.

    @Ina: Se strinjam. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale je res lep! Čeprav se izogibam Manhattnovih lakov že lep čas, so me morda s tole barvo spet prepričali, da jim dam novo priložnost. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ulmiel, tale je prelep in ga priporočam. Na začetku tudi meni Manhattanovi laki niso bili kaj preveč všeč, ampak potem so mi padli v oko nekateri odtenki iz omejenih kolekcij in zdaj si kar kupim njihov lak, če me odtenek pritegne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ful je lep! <3 Upam, da ga še dobim kje... *scary* Ti si kriva, da si ga želim. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hehe. Saj po moje se ga v kakem DM-u še da dobiti. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Da da! :) Sem oba dobila! :)

    (moja denarnica te grdo gleda) ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Me veseli, da si dobila oba. Povej denarnici, da si za božične praznike lahko privoščiš kak lak ali dva. ;) :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3