Manhattan Diamond Edition 45N

Danes vam predstavljam še drugi del iz Manhattanove omejene kolekcije Diamond edition 45N. Odtenek je rdeč s srebrnim šimrom. Tudi pri tem mi nanos ni delal nobenih težav in za popolno prekrivnost sem uporabila dva sloja.


V soboto sem naredila light box in spodnja fotka je nastala v njem.
Tako sem bila vesela, da sem se končno spravila delat light box in da ne bom imela več problemov s fotografiranjem lakov, ko se stemni, potem pa sem ugotovila, da nisem kupila pravih žarnic. Kako neumno od mene. 
Svetloba je preveč rumena in nekako nerealno mi deluje vse skupaj. Kaj pa vi mislite?

8 komentarjev

  1. Super je tale laki in lepo ti pristaja=).

    Pri meni se dogaja nekaj podobnega s fotografiranjem v LB, potem ponavadi uporabim funkcijo Auto fix v Windows photo gallery.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, colorfulbottle.

    Sem poskusila s funkcijo Samodejno poravi, ampak mi še vedno ni bil všeč učinek, ki je nastal, tako da mislim, da bom kupila kar druge žarnice in zadevo tako poskušala izboljšati.

    OdgovoriIzbriši
  3. lijep je :) ima mjesto u ovogodisnjoj mojoj kolekciji

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeeej. In zdaj bodo nohti uživali. :))

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3