Layering over Barry M LE Blue

Preko modrega Barry M sem nanesla nekaj lakov za plastenje. Na kazalcu je Claire's neimenovan lak, na sredincu Joy G114 in na prstancu Essence Glisten up. Na mezinec sem dodala Essence Make me holo, da bi videla, kakšen bo efekt na modrem laku. Nadlak je dodal laku šimer, to pa je tudi vse. Od vseh lakov za plastenje mi je najbolj všeč Glisten up.
I added some polishes for layering over Barry M blue. On my index finger is no name polish from Claire's, on my middle finger is Joy G114 and on my ring finger is Essence Glisten up. On my little finger I added topcoat Make me holo from Essence. I wanted to see the effect on blue polish - TC gave him shimmer and that's it. My favorite polish from these is Glisten up.

L-R: Claire's no name polish, Joy G114, Essence Glisten up, Essence Make me holo

5 komentarjev

  1. Love all the layering! Ohmygosh does Essence have a holo topcoat? Why didn't I know that! I neeeeed to find it!

    OdgovoriIzbriši
  2. meni ni make me holo ne izgleda loše,ali da,slažem se,glisten up je super za gornji sloj :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Lois: Thank you. This TC is from Essence new trend edition Black and White. I wrote about it here: http://tatjanag.blogspot.com/2010/12/essence-black-and-white-nail-polishes.html. This TC gives polish more shimmery than holographic effect.

    @nail crazy: Make me holo res izgleda lepo, ampak škoda, ker ne daje pravega holografskega efekta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Glisten Up naredi najboljšo kombinacijo, ja. :) Luškano, zelo!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3