Essence Fairytale Fairy Berry

Fairy Berry je odtenek iz nove Essence Trend Edition kolecije Fairytale. Je vijoličen odtenek z veliko srebrnega šimra. Nanos je bil preprost, za popolno prekrivnost sem potrebovala dva sloja. Lak se je posušil dokaj hitro, me je pa precej razočarala obstojnost, saj se mi je začel krušiti že prvi dan po nanosu.





5 komentarjev

  1. dobro izgleda...ja sve čekam na lak koji mi se neće svidjeti,da me ne tjera u shoping :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepotec! <3 In kako ti paše... Sama ga še nisem sprobala, ampak mislim, da bo kmalu prišel na vrsto. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @nail crazy: Haha, tudi meni se dogaja podobno, ko gledam swatche po blogih. Včasih si naredim kar seznam in grem potem z njim v drogerijo. ;)

    @Tassa: Hvala za kompliment. :$ Komaj čakam, da ga vidim na tvojih čudovitih nohtih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep je! Škoda res glede obstojnosti :S

    OdgovoriIzbriši
  5. @Biba, mi je kar žal, da mi ni zdržal več časa, kajti barva mi je prelepa.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3