Essence Check me out

Danes imam za vas nekaj zelenega. Essence Check me out sem dobila za božično darilo. Svetlo zelen kremast odtenek. Ko ga gledam, mi prihaja na misel strupeno zelena. Nanaša se zelo lepo, za popolno prekrivnost sta bila potrebna dva sloja. 
Today I have something green for you. I received this polish for christmas. Essence Check me out is bright  green cream polish. It applys very well and it needs two coats for fully coverage.



5 komentarjev

  1. Wow, res strupeno! Spominja me na Tree Huggerja od China Glaze, če bi mu odvzeli shimmer, bi bil pomoje tak. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I love these polishes. And this one looks super shiny!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ulmiel: Sem pogledala swatche od tega tega CG laka in bi se kar strinjala s tabo. :)

    @Rachel Marie: I love this polishes too. They are just great for me. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Awesome green!!!
    Too bad I can´t get essence in Canada!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you, Fer. Maybe you should try to swap with somebody, who can buy this nail polishes. But they don't sell Check me out anymore.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3