Essence Black and White Nail Polishes

Ko si že obljubim, da ne bom kupovala več lakov, ker sem jih decembra kupila res veliko, zagledam v Müllerju novo Essence LE kolekcijo Black and White in nek glasek v meni mi pravi, moraš jih vzeti. In res sem jih. Kupila sem oba laka in nadlak.

I decided I won't buy more nail polishes for some time, because I bought a lot of them in December. But then I saw new Essence LE White and Black colection in Müller and some woice inside of me said, you have to buy them. And I did. I bought both nail polishes and top coat.


Oba laka sta zelo dobro pigmentirana. Malce sem imela težave z nanosom, saj nisem mogla nanesti tankega sloja. Moje težave z nanosom so vidne tudi na fotografijah s črnim lakom (mezinec), ko sem skušala popraviti napake in naredila samo še večjo zmešnjavo. :( Drugače pa sta laka dobro prekrivna in pri previdnem nanosu za popolno prekrivnost zadostuje že en sloj. Črnega sem fotografirala na soncu, za belega pa so sonce že prekrili oblaki, zato je tudi taka razlika v svetlobi med fotografijami.

Both nail polishes are very good pigmented. I had a little bit problems with the aplication. It was imposible for me to add thick coats on my nails. You can see my problems with black nail polish on photo (little finger). When I was trying to correct it, I did just a bigger mess. Photos of black polish were taken under the sun and of white polish, when there was no more sun.

White Hype je bel odtenek, ki se posuši v isti finiš kot črn. Tale mi je nekako ljubši in se mi zdi, da na meni tudi bolje zgleda. Tudi tale je nanesen v dveh slojih.
White Hype is white nail polish. It also drys in "soft touch finish". I really like this polish and I think, it looks better on me than the black one. I added two coats.





Black out je, kot že ime pove, črn odtenek, ki se posuši v "soft touch finish", kot piše na steklenički. Nanesla sem dva sloja.
Black out is obviously black polish. It drys in "soft touch finish", as they say by Essence. I added two coats.




Make me holo je nadlak, ki da laku holo efekt. Preizkusila sem ga čez oba Black and White laka in če povem po pravici, mi je všeč efekt le pri belem laku. Na žalost se na fotografiji efekt preveč ne vidi, ker ni bilo sonca, a vam jo bom vseeno pokazala. Na črnem pa mi tale nadlak ni všeč, saj ga naredi čisto modrega. 
Make me holo is a top coat, which gives your nail polish holo effect. I tried it over black and white polish from this collection. I really like the efect on white polish, but I hate it on black, because polish looks totally blue. There was no sun, so you can't see good, how it looks over white polish.



6 komentarjev

  1. I love this collection and the finishes on the polishes are cool. :) I hope it comes to the US!
    :) The top coat reminds me of China Glaze Wireless Holographic Top Coat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa sem to kolekcijo hladnokrvno preskočila *proud* :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da dobim belega in črnega. :) Hvala za swatche, mislim, da si med prvimi, ki jih je objavila. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Rachel Marie: I hope, you will get this nail polishes. I don't have China Glaze top coat, so I can not tell you, how much are they similar.

    @Ana: Jaz sem jo najprej tudi mislila, a se ji na koncu nisem mogla upreti. ;)

    @Ivana: Ni za kaj. Glede na to, da je ta kolekcija šele prišla k nam, ju boš zagotovo kje dobila. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. crni i bijeli lakovi nisu bas po mom ukusu, a ovaj holo top coat sam nekako drugacije zamisljala

    OdgovoriIzbriši
  6. @Lendoxia: Da, tudi jaz sem pričakovala malce drugačen top coat.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3