Barry M Limited Edition

Danes vam želim pokazati lake Barry M, ki sem jih zadela v nagradni igri na FB strani Ličila.si. Ko sem izvedela, da sem bila jaz tista, ki je bila izžrebana, sem kar skakala od sreče. To so moji prvi Barry M laki, spadajo pa v izdajo Limited Edition lakov, ki se dajo kupiti samo v tem paketu, vsak posebej pa ne.


V paketu se skrivajo roza, moder, koralen in burgundsko rdeč odtenek. Kako se imenujejo, na žalost ne vem, saj ne piše ne na strani Ličila.si ne na uradni strani Barry M kozmetike.

Ker nisem vedela, kateri lak bi prej preizkusila, sem preizkusila kar vse 4 naenkrat. :) Vsakega sem nanesla na en prst in jih poslikala za vas, da lahko na hitro vidite, kako izgledajo. Swatchi vsakega posebej pa še pridejo pozneje. Moram reči, da so prvi vtisi odlični in so laki boljši, kot sem pričakovala. Na fotografijah so vsi laki v dveh slojih.



Naj vas še spomnim, da imate do ponedeljka do polnoči čas, da sodelujete v mojem giveawayu.

4 komentarji

  1. Čestitke za nagrado=). Res so pravi lepotci, še posebej rdečko mi je všeč =)

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitam...i ja bih takvu nagradu :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3