Barry M Limited Edition Nail Polishes Part 2

Torej, danes vam predstavljam še druga dva odtenka Barry M Limited Edition seta, burgundsko rdečega in modrega. Ne morem se odločiti, kateri mi je ljubši. Oba sta mi po svoje zelo všeč.
Today I will show you another two polishes from Barry M Limited Edition, burgundy and blue.I can not decide, which one I like more. I reall love them both.

Barry M Burgundy je prečudovit šimrast odtenek. Nanaša se zelo lepo, za popolno prekrivnost sem potrebovala dva sloja.
Barry M Burgundy is the only polish with shimmer in this collection. It's very easy to aply and it's opaque in two coats. 



Barry M Blue je prelep moder krem odtenek. Je zelo dobro pigmentiran. Če bi bila pri nanosu previdnejša, bi zadostoval že en sloj, tako pa sem morala nanesti dva. 
Barry M Blue is beautiful blue cream nail polish. It's very pigmented and it's opaque in one coat. On photos are two coats.




5 komentarjev

  1. Oba sta mi zelo všeč! Luškani barvi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita sta, še posebej prvi, ampak samo zato, ker sem nora na shimmer =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ulmiel in colorfulbottle: Hvala obema. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3