Barry M Limited Edition Nail Polishes Part 1

Danes vam predstavljam svetla odtenka iz Barry M Limited Edition - rozanega in koralnega. Kot sem že povedala v postu, kjer sem pokazala vse štiri lake, noben nima posebnega imena, zato sem jih v objavi poimenovala kar po barvi.
Laki so mi zelo všeč. Lepo se mažejo in so precej obstojni. Nosila sem že koralnega in burgundsko rdečega in moram reči, da sta se brez nadlaka zelo dobro obnesla. Po dveh dneh so se mi  malce videle bele konice in šele tretji dan sta se začela krušiti.
Today I will show you bright polishes from Barry M Limited Edition, pink and coral. There are four polishes in this collection and they have no names, so in my posts I named them by their color. I really like this polishes. They are easy to apply and they last long.


Barry M Pink je krem odtenek, ki je zelo dobro pigmentiran in prekriven že po prvem nanosu. No, ker ponavadi moji prvi sloji niso perfektni, sem nanesla dva. Po moje bo ljubiteljicam roza barve všeč, ampak ker to ni moja barva, dvomim, da se bo še kdaj znašel na mojih nohtih. 
Barry M Pink is nail polish with cream finish. It is very pigmented and it needs only one coat, but I had to apply two, because my first coat was not that perfect. I am not big fan of pink, so I think I won't were it again.



Barry M Coral je krem odtenek, ki za popolno prekrivnost potrebuje dva sloja. Tale mi je zelo všeč.
Barry M Coral also has cream finish. It is opaque in 2 coats. I really like this colour.



3 komentarji

  1. Ne maram preveč koralnih odtenkov, zato mi je rozek bolj pri srcu =). Zelo lep nanos, nohti in slike =)

    OdgovoriIzbriši
  2. @sonidlo: I'm glad, you like it.

    @colorfulbottle: Jaz pa ravno obratno, roza odtenkov ne maram preveč, koralni pa so mi postali kar všeč. Hvala za tvoj komentar. ;)
    P. S.: Danes sem prejela ogrlico in uhane. Čudoviti so. ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3