S-he 464

S-he 464 (kako nezanimive so te številke) je temno vijoličen kremast lak, ki je po mojem mnenju čudovit odtenek za sivi in mrzli jesen in zimo. Nanos S-he lakov mi nikoli ne povzroča težav in tudi pri tem laku je bilo tako. Za popolno prekrivnost zadostuje že en debelejši sloj, saj je lak zelo dobro pigmentiran. Na fotografijah sta dva sloja.

Fotografije pa na žalost niso bog ve kaj, saj mi zvečer ne uspe pofotografirati nohtov, kot je treba. Mislim, da je skrajni čas, da začnem razmišljati o nakupu ali pa kar doma narejenem light boxu. To mi bo kar precej olajšalo fotografiranje.

Ima kdo kakšno dobro idejo, kako narediti light box doma?




3 komentarji

  1. Lep je=)
    Glede light boxa, se ga js spravljam že kak mesec delat, pa še ga nisem naredila. Je pa enkrat Nihrida na svojem blogu naredila tutorial o tem kako ga narediti=)

    OdgovoriIzbriši
  2. Taya, sva na isti valovni dolžini, ravno danes popoldan sem čisto jezna zaradi svetlobe šla brskat za DIY lightbox. U pam, da mi ga uspe narediti čimprej, časa zdajle nimam veliko, ampak ti svetujem, da kar v google ali youtube vtipkaš DIY lightbox in potem preceniš, kateri ti najbolj ustreza, ker ti precej načinov vrže, od čisto simple kartonastih škatel do malce bolj "ornk" z raznimi kovinskimi drogi in lesom in tako naprej. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @colorfulbottle: Hvala. Bom poiskala na njenem blogu.

    @Ulmiel: Hvala za nasvet. Bom pogledala na googlu, kako narediti lightbox in upam, da bom imela kmalu tudi kaj časa za to, da ga naredim.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3