Essence - Trendsetter

Končno mi je uspelo, da sem se v Ljubljani (ponovno) povezala z internetom in tako lahko objavim post, ki je bil načrtovan za objavo že prej ta teden, a na žalost ni šlo. 

Zimski večeri mi niso všeč, saj se preveč hitro stemni. Ugotavljam, da je fotografiranje lakov zvečer precej nehvaležno delo, saj je zelo težko ujeti njihovo pravo barvo. 

Lak Trendsetter mi je zelo všeč. Barva je temno zelena, nanesla sem dva sloja, nanos mi ni delal težav. Ugotavljam, da so mi laki iz linije Multi Dimension glede nanosa dosti bolj všeč kot laki iz linije Color&Go, a v liniji Color&Go so spet barve tiste, ki me bolj pritegnejo, zato je teh tudi več v moji zbirki.






2 komentarja

  1. Lep je! Pri meni še čaka, da pride na vrsto...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Biba. Ja, res je lep. Mislim, da ne boš razočarana nad njim. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3