Essence Metallics - Steel me quattro eyeshadow

Nova Essence TE Metallics je končno zunaj, jaz pa sem še vedno na lovu za tremi magnetnimi lakci, saj mi je uspelo dobiti le Iron goddess. Poleg tega laka sem vzela še set senčil z gel linerjem Steel me.


Senčila so mi zelo všeč. So zelo dobro pigmentirana in se ne prašijo. Swatch prikazuje 1 sloj senčil brez make up podlage, nekako pa mi je ušlo iz glave, da bi naredila tudi swatch linerja (vem, neumno od mene). Naknadno potem tega nisem več počela, tako da so tu le swatchi senčil. Preko podlage pridejo senčila še bolj do izraza, tako da se že veselim ustvarjanja MU z njimi. Po moje je nakup katerega koli četvorčka iz te TE kolekcije dobra poteza. Razmišljam, da bi še kupila kakega, če seveda še najdem kje stojalo, ki ni popolnoma izpraznjeno.



2 komentarja

  1. Tudi meni so paletke iz te kolekcije zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, te paletke so super. Zadnjič sem v Beauty World našla polno stojalo, tako da sem si kupila še eno, seveda pa sem dobila tudi še preostale 3 magnetne lakce, ki so mi manjkali. Zelo sem vesela, kajti ta kolekcija mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3