Essence All Access

Obožujem ta lak. Ko sem prvič videla swatche tega laka, sem si ga takoj zaželela, ampak takrat je bil že ven iz prodaje. Lahko si predstavljate, kako vesela sem bila, ko sem ga našla v našem Beauty Worldu in to za en evro. Takoj sem ga morala kupiti. Malo me je razočaral, saj se mi je začel krušiti že po enem dnevu, ampak barva odtehta vse. Temno zelena z zelenim šimrom je prečudovita kombinacija. Na spodnji fotografiji je en sloj.

5 komentarjev

  1. Krasen zelenko, primeren za razne božične manikure :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni en ljubših zelenih lakov. Lepo ti paše!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Biba: Na to pa jaz nisem pomislila, bi se pa kar strinjala s tabo. Lepo bi ga bilo pokonadirat v božičnem duhu in tako še na nohtih ustvariti praznično vzdušje. :)

    @Ana: Hvala. Meni pa je postal kar najljubši zelenko. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. All Access je moj najljubši zelen shimmer-ko. Čudovit do konca. =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam, jaz se ga kar ne morem nagledati, ko ga imam na nohtih.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3