Essence Eclipse Don't bite me - kiss me

Danes sem mislila narediti swatche lakov iz Essence TE Mettallics, a mi nekako ni uspelo narediti vzorcev, zato sem se odločila, da bom objavila fotografije laka iz ene prejšnjih omejenih kolekcij Eclipse Don't bite me - kiss me, ki je trenutno tudi moja manikura. Lak mi je zelo všeč, saj je edini malinast odtenek v moji zbirki.  Nanesla sem dva sloja. Prva fotografija je posneta zunaj, druga pa z bliskavico.



4 komentarji

  1. Tale je prekrasen, kar malo obžakujem da ga nisem kupila. =)

    Upam da bo v drugo več sreče pri ustvarjanju vzorčkov =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi upam, da bom imela drugič več sreče pri ustvarjanju vzorčkov. Vsaj včasih ratajo lepi, ampak niso bili dovolj lepi za fotografiranje pa sem obupala.

    Drugače pa je bil to prvi lak, ki me je v tej kolekciji pritegnil, šele nato sem kupila vse ostale. Meni je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma neću te ja ugristi :-p

    Prošetaj do mog bloga,tamo te čeka nagradica :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3