Blog award

Pred enim tednom sem od Nail crazy dobila tole nagrado in se danes odločila, da odgovorim na vprašanja, ker se počutim popolnoma neproduktivno in se sploh ne morem spraviti za knjige, da bi se učila za izpit. Tolažim se s tem, da imam še en teden časa, da preštudiram snov.



1. Zakaj si ustvarila blog?
Blog sem ustvarila, ker sem enega dne začutila, da potrebujem blog. Na začetku  moj blog še ni bil namenjen lakom, ampak sem mislila pisati bolj o osebnih stvareh. Kmalu sem ugotovila, da mi posredovanje osebnih stvari neznancem na internetu ne leži in ker sem postajala vedno večja lakoholičarka, odkrila pa sem tudi nekaj blogov o tej temi, sem se odločila, da bom blog namenila lakom.

2. Katero vrsto blogov bereš?
Večinoma berem bloge, ki so povezani z laki in make upom, spremljam pa tudi kakega, ki je povezan z ustvarjanjem, nakitkanjem. 

3. Najljubša znamka dekorativne kozmetike.
Na splošno pri nakupu ne gledam na znamke in zato tudi nimam najljubše, mi je pa pri lakih najbolj všeč Essence, ker je poceni in dovolj kvaliteten.

4. Tvoja najljubša znamka oblačil.
Nimam je, obleke kupujem glede na to, kaj mi je všeč, najraje pa nakupujem na razprodajah. :)

5. Najljubši kos dekorativne kozmetike.
Lak za nohte, kaj pa drugega. :)

6. Tvoja najljubša barva.
Všeč so mi modra, vijolična, rdeča, zelena ... V bistvu nimam najljubše.

7. Najljubši parfum.
Ga nimam. Trenutno uporabljam Lacoste Love of Pink.

8. Najljubši film.
Pirati s Karibov, ker mi je Jack Sparrow najljubša vloga Johnnya Deppa, ki ga naravnost obožujem.

9. Katere države želiš obiskati?
Najraje bi prepotovala svet po dolgem in počez, verjetno pa bi bilo potovanje bolj zgodovinsko obarvano. Zaenkrat si najbolj želim obiskati Egipt.

No, to je to. Za to nagrado ne bom tagala nobene posebej, ampak jo namenjam vsem,  ki je še niste dobile in bi rade odgovorile na ta vprašanja.

Ni komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3