Rival de Loop 57

Rival de Loop 57 je drugi lak te znamke, ki sem ga dobila kot darilo. Tudi ta je precej voden in slabo prekriven, vendar mi nanos ni povzročal težav. Nanesla sem dva debelejša sloja. Lak mi je na splošno všeč, vendar to ni moja barva. Zelen mi je dosti bolj všeč.




7 komentarjev

  1. Meni se tudi zdi, da je zeleni (meni se zdi bolj moder oz. mint :D) veliko boljša pridobitev, je pa res, da tale rožnata ni moja barva.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Ivana: Hvala.

    @Ulmiel: Se strinjam s tabo glede pridobitev. O zelenem sem veliko premišljevala, če je to mint barva ali ni. Na koncu sem se odločila, da ga opišem kot zelenega, ker je v živo dosti bolj zelen kot na fotografijah, njegove prave barve pa mi na žalost ni uspelo ujeti, saj je prišel ven dosti svetlejši. Mogoče pa imaš prav in je res bolj mint barve. :) Ne vem, opisovanje barv nekako ni moja močna točka. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep je, se pa strinjam da je zeleni lepši. Te firme lakcev nimajo pri nas?

    xoxo
    http://keepdoingyourownthing.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Simona, ne, mislim, da se teh lakcev pri nas ne da dobiti. Verjetno pa se jih da dobiti kje v Avstriji.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3