Essence Underwater 2

O starem laku Underwater sem že pisala. Ker so mi bili swatchi novega laka Underwater zelo všeč, sem kupila tudi tega. Ni mi jasno, zakaj so obdržali isto ime, ker sta si laka res zelo različna. Se mi zdi, da prvi verziji ime dosti bolj pristaja kot drugi.
Nov Underwater je temno modre barve z bleščicami (bleščice so vidne na povečanih slikah). Nanos je preprost, prekriven pa je bil v dveh slojih.
Težko se odločim, kateri lak mi je bolj všeč, vendar bom verjetno v teh hladnih dneh več nosila tole novo verzijo.

5 komentarjev

  1. This new Underwater is simply stunning. Old version is like an Ugly Betty to me, and this one, oh I'm spechless :D

    OdgovoriIzbriši
  2. lep je, si ga morem kupiti =). Res čudno da niso zamenjali imena..

    OdgovoriIzbriši
  3. Tega ta novega si moram kupit, 100x lepši je kot stara verzija.
    To z imenom in novo verzijo pa so pri Essence že storili, tako da me ne moti več *lol*

    OdgovoriIzbriši
  4. @Lili: This new Underwater is really great. I love it. But I like the old version too, because remindes me on sea.

    @colorfulbottle in @Biba: Kupita si ga, ne bo vama žal.
    Glede teh imen pa sem na nekaterih blogih prebrala in tudi Biba je napisala, da so to pri Essence že večkrat storili, čeprav jaz na dve različi laka pod istim imenom prej še nisem naletela. Mi je pa vseeno neumno, ker sta si laka zelo različna in si zaslužita vsak svoje ime. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imaš prav, tale bi lahko bil pol vsaj deeply underwater=). Sem ga ravnokar kupila =))))

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3