Essence Return to Paradise - My Little Orchid

Tega laka nisem nikakor mogla nikjer dobiti, saj ga je na vseh policah v vseh drogerijah, v katerih sem bila, hitro zmanjkalo. Prejšnji teden pa sem po naključju naletela na polno polico TE Return to Paradise v Beauty World drogeriji in ga morala kupiti. Doma pa sem ugotovila, da že imam skoraj identičen odtenek, in sicer Purple Magic iz linije Show Your Feet.

Danes sem bila spet pri volji za vijolično in padla je odločitev, da bo danes na vrsti My Little Orchid. Za primerjavo sem na kazalec nanesla Magic Purple. Barvi sta identični, razlika je le v tem, da je My Little Orchid bolj šimrast, zaradi česar mi je tudi bolj všeč. Tudi Magic Purple vsebuje šimer, ki pa na nohtih ni tako zelo opazen kot v steklenički. Oba laka se lepo nanašata in sta prekrivna v dveh slojih.


6 komentarjev

  1. nice color! I don't like a lot of purples by essence, but this one is nice! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. I'm a big fan of purple polishes, so this polish had to be mine and I finally got it. I really like the shimmer in it. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. volim ovu boju...imam ljubičastu i zelenu iz te kolekcije

    jako mi lijep nakit koji radiš ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala. :* Tudi meni je zeleni iz te kolekcije zelo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous! <3 How on earth did I miss this?!
    Btw, I tagged you with two blog awards. Get them at my blog: http://polishdrop.blogspot.com/ . :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3