Essence - Hypnotic poison + Blog Award

Moj blog je zadnje čase sameval, saj sem bila zaposlena s študiranjem za včerajšnji izpit, poleg tega pa me stalno prevevajo nove ideje glede nakita in ker so me skrbeli prsti, sem se med študijskimi odmori raje sproščala z izdelovanjem nakita.

Danes sem imela na nohtih Hypnotic poison, ki mi je zelo všeč. Je burgundsko rdeč z roza šimrom. Nanesla sem dva sloja.




**************

Pred kratkim sem dobila nagrado "A Blog With Substance" od Colorfulbottle, za kar se ji najlepše zahvaljujem. Njen čudoviti blog in prelepe manikure lahko pogledate tule.

Recently Colorfulbottle gave me award "A Blog with Substance". Thank you very much for that. She has a very nice blog in she does very beautiful manicures.


Here are rules for award recipients:
1. Thank the person for the award.
2. Sum up your blogging philosophy, motivation and experience using five words.


- ustvarjanje/creation
- laki/nail polishes
- veselje/joy
- zadovoljstvo/satisfaction
- super blogerji/great bloggers

3. Pass it on to 10 other blogs which you feel have real substance.

I gave this award to:
- Ana na S
- Anita's Nails and Postcard's
- Fleur's nail&stuff
- KONADomania
- Klub Lakierowy
- Lendoxia
- Nihrida's Blog
- Rainbows and Blues
-*sparkle*
- With love, Ana

4 komentarji

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3