Pretekli nakupi

V petek sem bila v drogeriji Beauty world, ker sem si hotela kupiti še nekaj Catrice lakov. Zaenkrat sem izbrala dva: Be My Millionaire in I Scream Peach! Kupila sem tudi lak Essence Caribean sea, ker mi je zelo všeč barva. Z mano sta šla tudi laka Rock Rebel in Very Diva, ki sta bila znižana na en evro.


Bila sem tudi v DM-u, kjer je bil moj nakup obarvan precej vijolično. Kupila sem dva laka S-he 436 in 464, Essence Purple magic in Essence Hypnotic poison, vzela pa sem tudi tudi oranžno obarvan Mini Colorama Peach Cocktail, ki je na stojalu precej bodel v oči.


3 komentarji

  1. Uf, Maybelline me je najbolj pritegnil. Slikice na nohtih prosim, da vidim če je potrebno takoj leteti ponj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, to bodo nohtki veseli! =)

    OdgovoriIzbriši
  3. @*Fleur*: Se bom potrudila in objavila swatche tega laka še danes. Upam, da me ne bo razočaral, ker mi je barva zelo všeč.

    @Nihrida: Se že veselijo, da bodo preizkusili vse te lake. ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3