Dan v Gradcu

Včeraj sva bila s fantom na enodnevnem izletu v Gradcu, kar sem izkoristila in si kupila nekaj lakov, ki jih še nimam v zbirki, saj se jih pri nas v drogerijah večinoma ne dobi.V H&M sem si kupila set mini lakov Summer nails, ki so ga prodajali tudi pri nas, potem pa umaknili iz prodaje, a sem to takrat očitno nekako spregledala. Z mano sta šla tudi laka Midnight passion in Hello Kitty Cool summer, ki mi ga je kupil fant. Hvala, dragi! V Claire's sem si kupila dva laka, modrega z bleščicami in mat lak bež barve. To je moj prvi mat lak. Nisem vedela, katero barvo bi si izbrala in na koncu sem se odločila za tako bolj nežno. Obiskala sem tudi DM in kupila lak Maybelline 265. Pot me je zanesla tudi v trgovino Forever 18, čeprav sem šla tja zaradi oblek in ne lakov. Na koncu sta odšla z mano dva laka  L.A. Colors in nič kosov oblačil. Mojo pozornost sta najbolj pritegnila laka Metallic blue in Metallic purple in ker se nisem mogla odločiti, katerega naj vzamem, sem vzela kar oba.

L-D: L.A Colors Metallic purple, L.A. Colors Metallic blue, H&M Summer nails, mat lak Claire's cosmetics, moder lak Claire's cosmetisc, Maybelline 265, H&M Midnight passion, H&M Hello Kitty Cool summer

Cene:
Set mini lakov Summer nails: 2,95 €
Lak H&M Midnigth passion: 3,95 €
Lak H&M Hello Kitty Cool summer: 1,95 €
Posamezen lak Claire's: 2,50 €
Posamezen lak L.A. Colors: 2,99 €
Lak Maybelline 265: 1,95 €

Ni komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3