Volare Joy zbirka


V moji zbirki se trenutno nahaja 10 Volare Joy lakov. Nekateri izmed teh, ki jih imam, so mi zelo všeč, nekateri malo manj.


Joy 317
Prvi je bel lak z bleščicami, ki mi je zelo všeč.




Joy 1
Navaden bel lak, čisto nič posebnega.




Joy 384
Lak z bleščicami, ki je primeren predvsem za plastenje.














Joy 87
Čeprav mi sama formula tega laka ni všeč, saj se mi zdi težji za nanašanje, pa mi je zelo všeč barva.




Joy 334
Tale lak obožujem. Problemov z nanašanjem še nisem imela, barva pa je turkizna in naravnost čudovita.




Joy 96
Gre za zelen šimrast lak. Sama barva mi je zelo všeč, lak pa niti ne. Je pregost in zelo težek za nanašanje.




Joy 63
Rdeče ni nikoli preveč. :) Pri tem laku mi je zelo všeč, kako je barva izpadla na sliki, ker se mi zdi v resnici manj živa.




Joy 335
Tale lak je lepe oranžne barve z zlatimi bleščicami in je eden mojih ljubših.



Joy 353
Zadnje čase so mi zelo všeč vijola laki, zato sem tega morala imeti.  Sploh pa so nekaj posebnega tudi srebrne bleščice v njem. Na žalost pa njegove prave barve nisem mogla ujeti na fotografijo. Na tej fotografiji deluje preveč modro. Fotografirati sem poskusila tudi na soncu, vendar pa fotografije na žalost niso dobro izpadle, zato jih nisem objavila.




Joy 77
Tale zadnji lak sem si kupila, ker se mi je v trgovini zdelo, da mu odtenek vleče bolj na temno modro, ko pa sem si lak nanesla, sem bila razočarana, saj gre za navaden črn lak.

Ni komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3