Eclipse

Uradno sem že en dan na počitnicah. Včeraj bi morala imeti izpit, pa je zaradi profesorjeve bolezni odpadel in se prestavil za nekaj dni, ampak jaz nimam več ne volje ne moči za učenje, zato sem se odjavila. Nujno sem potrebovala počitnice.
Danes sem bila v Dm-u in Mullerju in si kupila nekaj stvari iz zbirke Essence Eclipse. Lak Don't bite me - kiss me, ki sem si ga nabavila že prejšnji teden, mi je že tri dni krasil nohte in mi je zelo všeč. Komaj čakam, da preizkusim še ostala dva.


Z mano sta šla tudi dva laka Return to paradise, ki sta mi v Mulleeju padla v oči. Zelo mi je všeč ta zelena barva. Me prav zanima, kako bo izgledala na nohtih.


V teh počitnicah me pa še čaka branje knjig iz zbirke Somrak in gledanje filmov, ker si nisem ogledala še nobenega dela.

1 komentar

  1. zeLo ti bojo všeč knJige in fiLmi.. ker so predobrii. * <3 * jaz že berem zadnjo knjigo.. ;D .. filMe pa sem si tud že pogledala.. razen zadnega dela ne, ker pride komaj drugo leto. *

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3