Primerjava Constance Carroll: Fiery planets in True red

Danes sem se odločila, da bom naredila primerjavo dveh lakov Constance Carroll iz linije Diamond Gloss, ki sta v moji zbirki že celo večnost. Pravzaprav sta najstarejša laka, ki ju imam in to že dolgo, dolgo let. Zdi se mi, da se teh lakov dandanes pri nas ne da več dobiti.
Oba laka sta rdeče barve, imenujeta se True red in Fiery planets. Na enem je še cena 344,90 tolarjev, kar je danes nekje okrog 1,45 €.


Na prstanec sem nanesla Fiery planets, na sredinec pa True red. Pri prvem sem za popolno prekrivnost potrebovala dva sloja, čeprav je lak kar precej prekriven že po prvem nanosu. Pri drugem pa sem nanesla štiri sloje, vendar je bila konica nohta še vedno vidna. Lak je zelo redek, nanašati sem morala zelo tanke sloje. Glede barve sta si laka precej podobna, čeprav se da po nanosu laka na noht ugotoviti, da je Fiery planets za odtenek temnejši od True red.


Moj izbor je definitivno Fiery planets, zaradi boljše prekrivnosti in lepše barve. :)

2 komentarja

  1. Dejansko se ti laki še dobijo pri nas - vsaj v celjski Tuš drogeriji jih imajo. Se pa sedaj prodajajo pod imenom CCUK, in pa imajo malo drugačne flaške. Cena mislim da je še vedno približno enaka. Sama imam dva, enega sem poskusila in bila zelo razočarana, tako da se drugega nisem niti dotaknila. Sem ga pa potem spet nanesla par dni nazaj in mi je bil super - lep nanos in hitro sušenje. Tako da je očitno za prvo polomijo bil kriv kakšen podlak.

    Prva izkušnja tukaj: http://fleurs-stuff.blogspot.com/2010/05/ccuk-sugared-lilac.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama nisem bila že celo večnost v Tuš drogeriji, ker ponavadi nakupujem v DM-u ali pa Müllerju, tako da res nisem vedela, da jih tam še imajo. V našem kraju so jih imeli v takih majhnih modnih trgovinah, ki pa so zdaj že vse zaprte.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3